Чоловіча колекція одягу Richard Nicoll

0
4

Річард Ніколл – знаменитий британський дизайнер, який за час своєї недовгої кар’єри на модному олімпі встиг підкорити світ оригінальним поглядом на одяг. Багато світові бренди зобов’язані цьому талановитому людині славою і популярністю.

Чоловічі колекції Richard Nikoll відрізняються, перш за все, індивідуальність, оригінальним баченням стилю. Дизайнер ніколи не слідував актуальним модним тенденціям, а просто творив, як підказувало серце.

Саме тому одяг, створена Річардом, підійде для впевнених, самостійних, елегантних чоловіків, які воліють створювати свій стиль.

Бренд Richard Nikoll – як все починалося

Народився Річард Ніколл в 1975 році в Лондоні, однак, жити сім’я переїхала до Австралії. У 1996 році Річард став студентом Центрального коледжу мистецтва і дизайну Святого Мартіна. Навчання в коледжі молода людина успішно поєднує зі своєю першою роботою в штаті відомого стиліста Камілли Бідо Уоддінгтон.

Вже в 2002 році Річард Ніколл отримав посаду в модному будинку Louis Vuitton і створив прекрасні колекції для Topshop і Fred Perry.

Перша колекція Річард Ніколл випущена в 2003 році і з успіхом продемонстрована на Тижні моди в Лондоні.

Однак офіційно торгова марка Richard Nikoll почала своє існування лише два роки. Бренд зарекомендував себе, як зразок бездоганного ділового стилю.

На жаль, в 2016 році серце талановитого дизайнера зупинилося від серцевого нападу. Після цього бренд припинив своє існування.

Одяг Richard Nikoll в гардеробі відомих особистостей

У списку клієнтів відомого британця є Кайлі Міноуг, Мішель Обама, Джуліана Мур, Сієнна Міллер, Кіра Найтлі, Міла Куніс. Всі світові зірки мають в гардеробі не одну річ британського бренду, а з задоволенням створюють власну колекцію. Знаменитості відзначають одне найважливіша якість одягу Richard Nikoll – комфорт, властивий і повсякденного образу, і вечірнім комплекту. Одяг дуже легка, оскільки дизайнер використовує мінімальну кількість декору, завдяки чому всі моделі виглядають по ексклюзивному просто. Мінімалізм став візитною карткою торгового дому.

Дизайнер рік за роком створює шикарні колекції з підкресленим витонченістю, неймовірним почуттям стилю і елегантністю. У 2007 році модельєр працює над створенням унікальних капсульних колекцій спільно з модними будинками Ksubi і Topman. 2008 рік став дуже плідним – Річард працює відразу над двома збірками – для Serapian і Thomas Pink. Модельєр був відзначений кількома престижними преміями, в тому числі премією Adam.

А вже в 2009 році Річард Ніколл переміг в номінації «Кращий молодий дизайнер одягу» за версією престижного Elle Style Awards. Також в 2009 році Річард Ніколл приймає пропозицію про співпрацю італійського будинку Cerruti і отримує посаду креативного директора жіночої лінії. А в 2010 році Річард брав активну участь у створенні сьомий колекції бренду Topshop. У 2012 році торговий дім оголосив про продовження співпраці з модельєром.

У наступному році в кар’єрі модельєра з Британії починається нова віха – співпрацю з брендом Jack Wills. Займаючи посаду креативного директора модного дому, Річард продовжував займатися улюбленим дітищем – власним брендом. Британська торговельна марка Jack Wills орієнтована на створення одягу для студентів елітних вищих навчальних закладів, не дивно, що Річард з великим натхненням і захопленням прийняв пропозицію і працював над образами сучасної і стильної молоді.

У модному будинку були неймовірно раді такому плідної та успішної співпраці, високо цінували талант і почуття стилю дизайнера. Сам Річард Ніколл в інтерв’ю модним виданням зазначав, що гордий і натхнений такою пропозицією, оскільки бренд Jack Wills дотримується британських традицій, які близькі і йому самому.

Особливості чоловічих колекцій Richard Nikoll

У 2003 році Річард представив колекцію, яка застала зненацька всіх шанувальників британської моди. Справа в тому, що дизайнер запропонував глядачам одяг, виконану в дивному чорному кольорі. Всі моделі створені у спортивної спрямованості, а чорний колір надавав їм сексуальності, прогресивності, визначеної брутальності. У колекції представлені шикарні шовкові футболки та шорти з жаккарда, що імітують шкіру пітона, реглани, куртки бомбери, прикрашені чоловічими портретами.

Безсумнівно, ці помітні, великі принти стали «родзинкою» колекції. В якості аксесуарів дизайнер використав чорні бейсболки і намиста їх шкіряних шнурків і срібних підвісок.

Над колекцією модельєр працював в компанії художниці з Британії Ліндер Стерлінг. В черговий раз Річард показав всьому модному світу своє вміння створювати шедеври з самих повсякденних речей.

Британський бренд відомий і цінується, насамперед, акуратною, професійної манерою крою. Момент торжества і слави – колекція 2015 року, в якій дизайнер представив максимально прості за своїм кроєм сорочки, й одяг у спортивному стилі. Загальна спрямованість колекції – вільний, досить розпливчастий силует. До речі, такий крій у минулому сезоні не вписувався в актуальні модні тенденції. Основні тони колекції – пастельні і нейтральні.

Показ відкривали шорти, які однаково гармонійно вписуються в самий популярний сьогодні стиль кежуал і підходять для відпочинку на курорті. З першого погляду видно, що одяг створена рукою майстра, який належить до світу моди всією душею і серцем.

На думку модних критиків і глядачів на показі, створюється враження, ніби Річард перед початком роботи над колекцією, немов, випив чарівного еліксиру. Можливо, саме тому навіть самий простий светр у виконанні дизайнера перетворюється в чарівну річ – стильну, ексклюзивну, неповторну.

Деякі речі виглядають дещо інфантильно, але врівноважуються стриманими деталями, завдяки цьому образи виходять гармонійними. Щоб носити такий одяг, необхідно не просто полюбити бренд, а перейнятися настроєм модельєра, відчути його душу. Тільки після цього речі будуть сприйматися, як шедеври світової моди.

Що стосується капсульної колекції, вона виконана в стилі мінімалізму, який, втім, є візитною карткою дизайнера. Зміст колекції – створити якісний одяг поза часом. Ідея крою в стилі унісекс виявилася виграшною, оскільки моделі вийшли ефектними і призначені для носіння круглий рік.

На жаль, чоловіча мода 2017 стала бідніше, оскільки бренд закрився, а колекція весна-літо 2016 стала останньою в історії цієї непересічної, яскравою, незабутньою торгової марки.

Чи знайомі Ви з колекції британського дизайнера, поділіться своєю думкою?

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here