Зима в самому розпалі, а модні дизайнери вже серйозно зайняті підготовкою до весняно-літнього сезону. Наприклад, японський модний Будинок Issey Miyake вже підготував яскраву і досить незвичайну колекцію одягу.

Одяг створений з тканини, але без використання ниток і без застосування швейних машин.

Одежда, которую не шьют, а выпекают, как печенье: инновационный дизайн от японского бренда

Інноваційна технологія
Як відомо, японці люблять вигадувати щось незвичайне, інноваційний і ультрасучасне. Саме це зробив модний Будинок Issey Miyake, розробивши нову технологію створення одягу. Тепер для цього не потрібні спеціальні швейні верстати та кравці.

Підготовлену тканину кладуть на спеціальні рельєфні трафарети, заповнені фарбою, а потім відправляють у піч. Під впливом високих температур тканина видозмінюється, стає більш жорсткою і об’ємною, а фарба фарбує необхідні контури і складки.

Одежда, которую не шьют, а выпекают, как печенье: инновационный дизайн от японского бренда

Така технологія дозволяє добитися відмінного двомірного ефекту. Одяг стає плісированою і дуже ефектною. А ще, при запіканні тканина склеюється таким чином, що в подальшому виріб не вимагає додаткової обробки (наприклад, оверложивания або опрацювання швів). Про те, яка саме використовується тканина, фахівці бренду замовчують. Вони не хочуть до кінця розкривати деталі своєї технології.

Одежда, которую не шьют, а выпекают, как печенье: инновационный дизайн от японского бренда

Райдужні фантазії
Колекція Issey Miyake весна-літо 2016 вийшла досить яскравою і цікавою. Її не можна назвати елегантною, але вона відмінно підходить для вуличного стилю. З такою одягом легко створити ненав’язливий look для повсякденних прогулянок. Що стосується колірної гамми, то дизайнери японського бренду зупинилися на яскравому жовтому, освіжаючого зеленому, насиченому рожевому та приглушеному синьому.

Одежда, которую не шьют, а выпекают, как печенье: инновационный дизайн от японского бренда

Одежда, которую не шьют, а выпекают, как печенье: инновационный дизайн от японского бренда

Японський мінімалізм
Так як на перший план винесли двомірний ефект і хвилеподібний декор, дизайн одягу вирішили залишити мінімалістичним. За визначенням дизайнерів Issey Miyake, навесні і влітку 2016 року будуть актуальні спідниці до коліна, сорочки з рукавами в три чверті і взагалі без них, прямі, розкльошені штани в японському стилі і сукні вільного фасону.

Джерело