На листопадовому аукціоні sotheby’s «Чудові і благородні прикраси» у Женеві Дім Bvlgari зробив цінне придбання. Після напружених торгів знаменитий сотуар 1969 року нарешті повертається додому, щоб стати зіркою Колекції Спадщини Bvlgari, яка сьогодні налічує понад 800 виробів, які датуються від другої половини 19 століття до початку 2000-х.

Талановитий фотограф Франко Рубартелли (Franco Rubartelli) відобразив коштовність на легендарної моделі Верушку (Verushka) – у зйомці для американського Vogue, опублікованій в березні 1970 року. Оповита вишитими хустками, вона виглядає екзотичної принцесою, і сотуар у неї не на шиї, а на голові, немов вінець, у всіх фарбах оспівує красу жінки. Для Департаменту Спадщини це культове фото, укупі з натюрмортом та ескізом, були єдиним свідченнями існування приголомшливого прикраси, однак залишалися питання «хто був власником? Де воно було?» Після невпинних багаторічних пошуків надія вже було почала танути, і ось аукціон sotheby’s підніс сюрприз.

У адреналінової атмосфері листопадових торгів, з її появою табличок претендентів з усього світу, Департамент спадщини здобув перемогу з непримиренною рішучістю, яку здатні породити тільки роки нетерплячого очікування. Тепер сотуар повернувся додому, до захоплення відвідувачів майбутніх виставок Bvlgari.

Возвращение домой: дом Bvlgari приобрел уникальный сотуар 1969 года

Зачаровує кольє із золота прикрашає підвіска з різьбленим смарагдом 127,35 карат у формі фрукта. Ланки ланцюга оброблені кабошонами рубінів, аметистів, цитринів, топазів, бірюзи і смарагдів, їх сяйво підсилюють діаманти. Прикраса-трансформер може перетворюватися в сліпучу парюру з двох браслетів і намиста.

Возвращение домой: дом Bvlgari приобрел уникальный сотуар 1969 года

Сотуар є наочним зразком зухвалого творчості Bvlgari в кінці 1960-их і 1970-ті роки, коли пристрасть до експериментів досягла верху естетичного достатку. У той час черпали натхнення у всьому – від Поп-арту до культури Далекого Сходу, від архітектури до поезії. Моду на «максі», будь то яскраві різнокольорові каптани або піжамні штани, ідеально доповнювали подовжені сотуары з фигуративными підвісками. У даному випадку джерелом натхнення стали вражаючі прикраси епохи Моголів з Індії, з великими, часто різьбленими, смарагдами в поєднанні з рубінами. У властивій Bvlgari перебільшеної манері тут панує енергія кольорів – фіолетовий, жовтий, помаранчевий і бірюзовий пронизливо яскраво і при цьому гармонійно поєднані безпомилкової алхімією, підвладною лише Bvlgari.