Будинок-інтер’єр, ремонт ” розповіді про ремонт

За кілька років життя за містом і експлуатації двох машин я зрозумів, що в гаражі повинні паркуватися обидві машини, а не «хто раніше встиг». Особливо-взимку.в принципі, ширина гаража дозволяла загнати в нього дві машини, але проблема була у вузьких воротах – 2,2 м ширини не дозволяли зманеврувати так, щоб обидві машини встали паралельно. А довжина гаража всього 5 метрів – один за одним машини теж не поміщаються.спочатку, ще при будівництві гаража, були куплені і встановлені секційні ворота “doorhan” з леруа мерлен. Але зараз леруа воротами не торгує, та й ширина необхідних мені воріт вельми нестандартна.вивчення цін на ворота шириною 4 метри показало непомірні апетити фірм–продавців. В районі нового року ціна починалася від 80 тис.руб. І це тільки самі ворота, без монтажу і електроприводу. А чим ближче до весни, тим ціна ставала все більше і більше.було прийнято рішення спробувати переробити ворота самому.

Для установки широких воріт необхідно було акуратно демонтувати старі ворота, збільшити старий отвір по ширині і висоті, зміцнити вертикальні укоси отвору.через авито були куплені панелі воріт (2 нові, в заводській плівці, панелі довжиною по 10,4 метра довжиною – 10 тис.руб.) і б. У. Комплект “вал + пружина + барабани + кронштейни кріплення” за 2,5 тис.руб. За весну з куточка 50 мм я зварив каркас надворотной вставки, на який будуть кріпитися пружини і барабани для механізму підйому воріт.і ось на травневі свята почався процес перебудови воріт.спочатку» болгаркою ” з диском по каменю я пропиляв вузькі отвори для установки елементів посилення укосів.

Зліва-швелер д16, праворуч-пара куточків 60 мм. Зверху це приварено до горизонтально лежить на стіні швелеру д16 (був встановлений «про всяк випадок» при будівництві гаража).розібрав ворота і відклав їх поки в сторону.

З “підручних матеріалів” зробив тимчасову загородку отвору гаража:

Після цього виламав “непотрібні” шматки стін-багато пилу, шуму і сміття.

Далі забетонував виїзд з гаража – в минулому році зробив бетонну підлогу в гаражі, він вийшов вище рівня парковки. Зате при косому дощі вода не затікає в гараж.

Встановлюю вертикальні напрямні-просвердлив в куточках і швелері, яким зміцнив вертикальні укоси, отвори 10 мм і просунув шпильки наскрізь. На шпильки накрутив гайки з шайбами. Починаю збирати ворота. Від старих воріт взяв елементи кріплень, напрямні, підйомний механізм-все, крім пластин. І ще докупив відсутні через збільшення ширини петлі, саморізи і ущільнювачі.

Ворота зібралися нормально:

Тепер частково розбираю ворота і встановлюю каркас надворотной вставки:

Після цього назад збираю ворота:

Тепер монтую і налаштовую механізм підйому воріт, заповнюю надворотну вставку шматками щільного пінопласту і виставляю напрямні з брусків для сайдинга:

Знімаю з пластин захисну плівку, закриваю зсередини надворотну вставку шматками осб плити:

Монтую зовні сайдинг, облицювання воріт:

Встановлюю електропровід підйому воріт. Для установки направляючої рейки і самого приводу на стельові балки кріплю дошку 100х25 мм.сам привід легко збирається і налаштовується по інструкції, що додається.

Для роботи приводу на стелі монтую розетку 220в.

Біля входу в гараж з будинку ставлю кнопку відкривання-закривання воріт і окремим проводом підключаю її до приводу.

Закінчую чистову обробку фасаду гаража:

Висоти лісів не вистачає, доводиться імпровізувати:

У підсумку вийшло ось так:

За часом процес зайняв приблизно 1,5 місяці, якщо вважати роботу 8 годин на день, 5 днів на тиждень. з фінансів: самі ворота і електропривод приблизно по 15 тис. Руб., метал на обрамлення отвору – приблизно 7 тис. Руб. Разом близько 40 тис. Руб. інструмент – «болгарка», зварювальний апарат, дриль, набір ключів, шуруповерт, перфоратор, заклепочник. В принципі, нічого ексклюзивного або дуже дорогого.