23 вересня відбулася презентація нового проекту «російської медіагрупи» «місія краси». Це міжіндустріальна платформа для об’єднання зусиль представників медіа та музичної індустрії, б’юті брендів та волонтерів щодо збереження екології та популяризації ідей дбайливого ставлення до навколишнього середовища.

Почесним гостем презентації стала бразильська топ-модель алессандра амбросіо, також захід відвідали ольга бузова, поліна гагаріна, діма білан, група artik&asti, ханна, марія погребняк, юлія савічева, олена борщова та багато інших.

У рамках презентації проекту «місія краси» пройшла екологічна бізнес-сесія «екологічне мислення і нові реалії сталого розвитку в бізнесі», в якій взяли участь керуючий директор «російської медіагрупи» дмитро медников, голова російського екологічного суспільства рашид ісмаїлов, голова асоціації волонтерських центрів артем мєтєлєв, головний редактор cosmopolitan beauty юлія лапшина, бренд-директор garnier елеонора окумуш, директор з маркетингу та стратегічного розвитку ат «російський продукт» наталія голубович, співачка віра брежнєва, співачка і ведуча ольга бузова. Модератором бесіди стала креативний продюсер “російської медіагрупи” сніжина кулова.

Бізнес-сесію передувала зустріч з волонтерами та учасницями конкурсу краси “міс російське радіо«, на якій виступили алессандра амбросіо, співачка, телеведуча, актриса олена север,» міс світу” ксенія сухінова. Вони поділилися своїм жіночим поглядом на питання збереження екології. Алессандра амбросіо і олена север відзначили величезну важливість виховання в дітях екологічних звичок і відповідального ставлення до навколишнього середовища. Обговорили учасниці бесіди і тему розумного споживання, а також роль жінки у великій справі збереження екології.

«вважаю, необхідно зберігати нашу планету будь — якими способами, – розповіла алессандра амбросіо. – я навчаю своїх дітей, що потрібно уникати пластику, в майбутньому використовувати електромобілі.

Я впевнена, ми повинні дотримуватися принципів усвідомленого споживання.

Коли ми можемо купити все, що завгодно натисненням однієї кнопки, варто подумати, що ми купуємо, навіщо нам це потрібно».

Рішення “російської медіагрупи” сконцентруватися на проблемах екології продиктовано сформованою в світі екологічною ситуацією.

” я закінчила факультет географії та геоекології в санкт-петербурзі і знаю, наскільки важливо стежити за екологією, — прокоментувала тему ольга бузова. – поліпшити еко-ситуацію неважко, треба просто почати з себе.

Це очевидні речі, але про це важливо говорити. Тому що, якщо ти не скажеш-тебе не почують.

Коли-небудь ми достукаємо до всіх сердець і умів».

Важливим кроком у вирішенні екологічних проблем стануть прості повсякденні звички, яких може дотримуватися кожен. Саме на популяризацію цієї ідеї націлена сьогодні “російська медіагрупа”, яка планує прищепити своїй багатомільйонній аудиторії принципи дбайливого ставлення до навколишнього середовища.

«місія краси» — це не чергова подія, — підкреслив керуючий директор «російської медіагрупи» дмитро медніков. – перший раз у світі конкурс краси трансформується в ціннісний проект, який дозволяє об’єднати інтереси держави, екологів, індустрії краси, громадян для досягнення цілей сталого розвитку та збереження бізнесу і суспільства».

Проект “місія краси «реалізується в рамках напрямку» російська медіагрупа: creative&business” і є частиною програми року екології в російській музиці, який холдинг оголосив на майданчику веф-2021.

123…20

Дар’я кирилова