Чоловіча колекція одягу Thierry Mugler — вибір справжніх чоловіків

0
4

Thierry Mugler (Thierry Mugler) – сьогодні це успішний будинок моди, відомий колекціями жіночого і чоловічого одягу, аксесуарів і парфумерії. Сам Тьєррі Мюглер з дитинства мріяв пов’язати свою професійну діяльність з мистецтвом, він пробував себе у фотографії, балеті, але тільки мода зробила з хлопця відомого на весь світ дизайнера.

Зміст

  • 1 Історія
  • 2 Одяг Thierry Mugler – характерні особливості
    • 2.1 Чоловічі колекції Thierry Mugler
    • 2.2 Модний будинок сьогодні

Історія

У численних інтерв’ю Мюглер зазначав, що єдине його бажання – допомогти людині виглядати не просто добре, а чудово. Перші колекції дизайнера присвячувалися жінці – були чуттєвими, сексуальними, викликати захоплення у чоловіків. Перші колекції французького модельєра призначалися для багатих і заможних, однак, сьогодні одяг випускається в широкому ціновому діапазоні.

Тьєррі Мюглера асоціюють з сучасною модою, його моделі ніколи не претендували на унікальні твори мистецтва, а мали лише підкреслювати шарм і привабливість жінки.

Навчання молодий чоловік проходив у Школі декоративних мистецтв, створюючи неймовірні костюми і декорації, вже під час навчання Тьєррі працював позаштатним співробітником у відомих будинках моди. Безсумнівно, така підготовка стала прекрасною основою для створення в майбутньому власного бренду.

У 24 роки Тьєррі Мюглер переїхав в Париж і почав співпрацю з бутиком Gudule. І вже через рік на подіумах з’являється перша особиста колекція під назвою «Кафе де Парі». Стилісти і критики оцінили колекцію, як трохи складну, футуристичну, але ідеально вписується в концепцію сучасного, міського стилю.

У 1978 році Тьєррі Мюглер відкрив власний бутік і випустив чоловічу колекцію. Одяг для чоловіків французького дизайнера має характерні особливості:

  • широкі плечі;
  • звужений силует, що підкреслює фігуру.

Однак наприкінці 90-их років фінансовий стан модного будинку змусило Мюглера залишити посаду директора і спрямувати свій талант на створення і розвиток парфумерної лінії. Реанімувати бренд не вдалося і у 2003 році його закривають. Через два роки торгова марка знову відроджується завдяки зусиллям Томаса Энгельхарта. Його головна мета – чоловічі колекції.

Через п’ять років посаду креативного директора зайняв Розмарі Родрігес, а в 2010 році його пост займає Нікола Формічетті, талановитий італійський дизайнер, саме він зміг в повній мірі відродити популярність бренду по всьому світу.

Одяг Thierry Mugler – характерні особливості

В цілому стиль французького дизайнера легко пізнаваний – силуети і форми одягу підкреслюють фігуру, надають образу строгість і елегантність. На думку дизайнера, сучасна одяг має бути сучасною в усьому, не може мати нічого спільного з минулим, створювати візуальне відчуття ідеального тіла. Модельєр використовує чисті кольори, гострі кути в зоні ворота, рукавів. Завдяки Тьєррі Мюглеру чоловічий одяг стала яскравою, адже дизайнер використовує соковиту палітру кольорів – яскраві, червоні, оранжеві відтінки.

Чоловічі колекції Thierry Mugler

Французька марка завжди славилася елегантною грубуватістю, саме таке поєднання двох протилежних характеристик і стало візитною карткою французького бренду. Тьєррі Мюглер – творець одягу, яка захоплює звичайних людей і епатажних знаменитостей.

Над чоловічими колекціями в різні роки працювали різні модельєри, але одяг бренду Thierry Mugler завжди відрізняє авангардність, нестандартне бачення стилю. Насамперед, слід зазначити кольорову гаму, найчастіше дизайнер використовує соковиті, яскраві відтінки – салатовий, канарковий, фіолетовий, червоний. (ФОТО 9)

Що стосується стилістики, її визначають, як casual, тут класичні речі чудово поєднуються з кедами. Французький дизайнер пропонує чоловікам однобортні піджаки приталеного силуету, доповнені широкими лацканами. Якщо Ви збираєтеся на прогулянку або на зустріч з друзями, просто поміняйте піджак на кардиган.

Брюки вільного крою – ще одна особливість французького бренду, але в деяких колекціях є і завужені моделі. Найбільш вишукано виглядають моделі з трапецієподібними шліцами і вузьким глянцевим ременем. Блискуча поверхня аксесуара контрастує з матовою тканиною. Неймовірно популярні брюки, виконані з шовку з стьобаними вставками – це відмінне рішення для походу в нічний клуб.

Відомий факт, що Тьєррі Мюглер насторожено ставився до декору, тому в його колекціях немає зайвого блиску і аксесуарів. Навіть яскраві шарфи, виконані з гофрованої тканини, дизайнер рекомендує ховати за сорочкою.

Весняно-літня колекція 2010 року запам’яталася різноманітними принтами для шарфів, використанням вишивки. Як відзначали критики, Тьєррі Мюглеру властиве унікальне відчуття стилю, завдяки якому одяг вийшла гармонійної, в міру яскравим, але в теж час стриманою. В образах поєднувалися однотонні моделі нейтральних відтінків і яскраві акценти, що привертають увагу. Наприклад, сорочка і лофери бежевого кольору контрастує з костюмом оранжевого відтінку.

Тьєррі Мюглер з легкістю створював елегантну одяг з простих форм і тканин. Його улюбленими матеріалами були – ситець, льон, вініл, джерсі, шкіра. Критики називали дизайнера містиком моди.

Нікола Формічетті – дизайнер, який зміг відродити торгову марку, оскільки докладно вивчив історію та основні принципи бренду. Це дозволило йому зберегти і передати в колекціях унікальний стиль і естетику, створену самим Тьєррі Мюглером. До моменту співпраці з модним будинком Нікола був стилістом відомих особистостей, головним редактором багатьох модних журналів і одного дня не займався створенням одягу. Завдяки нестандартному мисленню і особливому баченню сучасної моди про Формічетті заговорили, як про талановитого і перспективного дизайнера одягу. Перша його колекція вийшла у світ в осінньо-зимовому сезоні 2011-2012. Основна тенденція – епатажність залишається в минулому, а їй на зміну приходить оновлена класика і чіткі розмежування між офісної і повсякденним одягом.

Колекція називалася «Анатомія змін», до неї увійшли моделі темних відтінків – синього, чорного, оброблені натуральним латексом і пластиком. Чоловікам пропонувалася одяг строгого крою з окремими акцентами яскравих тонів, хітом колекції стали чорні пальто вільного крою і подовжені рукавички. Сам дизайнер зазначив, що його колекція присвячена темі Берліна, відродження і смерті. Своєю роботою Нікола хотів показати індустрії моди зсередини.

У наступному сезоні 2012-2013 ексцентричний дизайнер залучив до показу колекції не менш ексцентричного Ріка Дженеса, відомого під сценічним псевдонімом Zombi Boy.

Багато хто вважає його зовнішній вигляд шокуючим, адже все тіло вкрите татуюваннями, що імітують скелет людини. Образ Ріко – це інтерпретація того, що знаходиться у людей під шкірою. Що стосується чоловічого образу, дизайнер рекомендує повністю відмовитися від традиційної сорочки і замінити її комфортною водолазкою однотонного забарвлення. Обов’язково в гардеробі повинен бути стильний піджак. Колекція не просто дивувала, вона провокувала, в ній були присутні жорсткі конструкції, оригінальне поєднання колірної гами. В цілому чоловіча колекція визнана злегка футуристичної і навіть космічної. Поєднання шкіри і пластика, оригінальні силуети – Формічетті постаратися повною мірою продемонструвати і примножити традиції самого Тьєррі Мюглера.

Модний будинок сьогодні

Весни 2013 року Нікола Формічетті розірвав контракт з брендом Thierry Mugler. Сьогодні його посаду займає дизайнер з Лондона з грузинським корінням Давид Кома.

Свого часу молодий чоловік пройшов навчання в коледжі Central Saint Martins. Перша колекція вийшла влітку 2014 року. Кома поставив перед собою мету – почати нову епоху в історії бренду і зробити так, щоб торгова марка Тьєррі Мюглера зайняла особливе місце у сфері моди.

Його зусилля зосереджені на створенні жіночих колекцій. Як зазначає сам Давид Кома, він захоплюється роботою французького майстра, оскільки вважає одяг Тьєррі Мюглера найбільш оригінальною, гідною поваги. Свої сміливі амбіції дизайнер представив в першій жіночій колекції весняно-літнього сезону 2015.

Чоловіча мода 2017, звичайно, не обійдеться без французького бренду з багатою спадщиною. Напевно дизайнери порадують нас новими ідеями, оригінальними силуетами, яскравими квітами і несподіваними принтами. Можливо, в наступному чоловічої колекції також будуть проглядатися чіткі лінії, вивірені до сантиметра фасони і мінімум декору. Гідним завершенням образу у витонченому французькому стилі стане нотка парфуму з колекції Thierry Mugler.

Обов’язково поділіться інформацією у соціальних мережах. А як Ви ставитеся до такого цікавого та неординарного погляду на чоловічу моду?

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here