Маленькі жовті хулігани – міньйони, що підкорили серця дітей і дорослих з усього світу, стали прототипами героїв модних ілюстрацій онлайн-магазину Stylight.

Після виходу мультиплікаційного фільму «Гидке Я» міньйон здобули величезну популярність, захопивши практично всі сфери нашого життя: від соціальних мереж до продуктів харчування, від іграшок в Макдоналдсі до футболок із зображенням жовтих милих шкідників. Крім того все це божевілля миньонах зросла з виходом мультфільму, присвяченого виключно їм – з одного боку помічникам лиходіїв протягом усієї історії, а з іншого – таким по-дитячому наївним і прикольним чоловічкам.

Деятели фэшн-индустрии в образе миньонов

Не оминуло це загальне захоплення і модну індустрію: міньйони стали предметом натхнення багатьох іменитих дизайнерів і навіть з’явилися на обкладинці Vogue.

Деятели фэшн-индустрии в образе миньонов

Слідуючи моді, свій незвичайний погляд на міньйонів і висловив британський онлайн магазин Stylight, проілюструвавши діячів фешн-індустрії в образі цих жовтих пустунів. У підсумку серія ілюстрацій, що отримала назву The Minionistas (minions + fashionista = Minionistas), включила в себе таких впливових і популярних представників модного світу, як Карла Лагерфельда, Донателлу Версаче, модель Кару Делевінь, Анну Вінтур і багатьох інших.

Деятели фэшн-индустрии в образе миньонов

Деятели фэшн-индустрии в образе миньонов

Деятели фэшн-индустрии в образе миньонов

Деятели фэшн-индустрии в образе миньонов

Деятели фэшн-индустрии в образе миньонов

Деятели фэшн-индустрии в образе миньонов

Посилання по темі:
Новий TIC-TAC Банан з зображенням міньйонів Кевіна, Стюарта і Боба