5 брендів чоловічого одягу, на які варто поглянути по-новому

0
4

У чоловічої моди є свої всім відомі герої. Це і тріумфатор Том Форд, і бюджетна марка COS. Популярних гравців на ринку завжди зустрічають з лестощами – втім, цілком заслуженою. Однак світ чоловічої моди вимагає нових імен. Ринок одягу для чоловіків зростає, а значить, багато хто команди дизайнерів зможуть відхопити жирний шматок. У зв’язку з цим деякі бренди вирішили оновитися.

Ці самі бренди часом набагато швидше реагують на модні тенденції, ніж інші марки. Але, незважаючи на це, їх купують менш охоче, не довіряючи незнайомій бренду. А адже іноді варто копнути глибше.

Представляємо вашій увазі короткий опис деяких брендів, які раніше не були яскравими представниками чоловічої моди, а сьогодні виходять на арену. Ви будете здивовані.

Зміст

  • 1 Stone Island
  • 2 T. M. Левін
  • 3 Diesel
  • 4 GANT
  • 5 North Face

Stone Island

Вірите чи ні, але сьогодні одяг від Stone Island підходить не тільки для того, щоб кидати стільці в поліцейських на футбольному матчі. Від днів дурної слави бренд зробив розворот на 180 градусів. Сьогодні одяг цього бренду підходить більше для витонченого меломана, ніж для хулігана. Серед шанувальників бренду репери Дрейк і Тревіс Худобу, актор Рассел Тови.

Провідний стиліст Thread Семюель Монэган вважає, що бренд розсовує межі в тому, що стосується тканин, технології пошиття. Ми можемо переконатися в цьому, якщо подивимося на фосфорилюють тканини і шерсть з водовідштовхувальними властивостями. Це дійсно вражає, коли ми згадуємо, що раніше цей бренд воліли хулігани.

Stone Island пропонує заново відкрити куртки базових відтінків з фірмовими нашивками на рукавах, флісові толстовки неонових кольорів і утилітарні сірі сумки. Бренд продовжує тяжіти до форми кулі (бомбери, дуті куртки), але сьогодні ця одяг стає більш стильним.

T. M. Левін

Заснований в 1898 році, бренд T. M. Левін швидко здобув визнання як одна з кращих марок одягу в світі, але в останні роки він втратив свій престиж на Севілл Роу. Причиною цього стала доступність марки та її популярність серед мешканців ділового кварталу Лондона. Бренд дійсно пропонує величезну різноманітність готового одягу, яке не може виставити на продаж жоден конкурент. Навіть якщо у вас криві ноги і товстенний шия, ви все одно знайдете щось підходяще для себе у T. M. Левін.

Офіційний представник бренду Луї Бородицки говорить, що компанія все 118 років використовує традиційні методи створення чоловічих сорочок. Наприклад, у сорочок T. M. Левін не буває клеєних комірів – це ознака дешевого одягу. Натомість компанія пропонує італійські вовняні костюми, в тому числі і половинних розмірів, за конкурентоспроможними цінами, що рідко зустрічається у провідних брендів.

Ключові пропозиції від цього бренду – це різноманітність шовкових краваток – від строгих, що підходять для офісу, до моделей в дусі Ліги Плюща – за ціною 34,95 фунтів кожен. Ви також можете витратити гроші на згадані вище італійські вовняні костюми або на класичну взуття з дуже широкої лінійки. Так, вона не вразить усіх на модному подіумі, але підійде для весілля або офіційних заходів.

Diesel

Компанія більше не робить ставку на туристів на Carnaby Street і припиняє випуск своїх позбавлених смаку курток. У своєму поточному стані компанія намагається враховувати той факт, що найгарячіші шанувальники марки проживають на континенті, а їх смаки досить різноманітні. Варто визнати, що покупці і на континенті, і у Великобританії сьогодні можуть знайти у Diesel все, що їм подобається.

Остання колекція бренду віддає належне Країні Висхідного Сонця. Художній директор марки Нікола Формічетті говорить, що в цьому році виповнюється 30 років, як бренд з’явився в Японії, а значить, це варто відзначити. Ніколя захоплюють японські байкери, які поєднують моду Америки і Японії, особливо він зазначає крутки сукаджан. Саме японські сувенірні куртки сукаджан послужили натхненням для головних хітів бренду в цьому році.

Інші ключові моменти бренду – класичні (в розумінні Diesel) шкіряні куртки, сорочки і джинси, для яких є місце в будь-якому гардеробі. Бренд залишається таким же масовим, як і раніше, але сьогодні він стає реальним суперником дизайнерам.

GANT

Перетворення бренду ще не завершено, GANT поки ще не знайшов так багато шанувальників, як хотілося б. Але вже одяг цієї марки перестала бути уніформою незграбних дядечків з локальних гольф-клубів, сьогодні бренд орієнтується на більш молоду аудиторію.

В сучасному одязі GANT поєднується енергетика Іст-Енду і Іст-Хемптона, причому верхня і нижня частини гардеробу можуть бути абсолютно різними. Основним кольором сезону стає фарфорово-блакитний, який відмінно підкреслює засмаглу шкіру. При цьому в колекції можна знайти і класичну смужку, і куртки-пілоти, і принти кольору індиго.

GANT все ще залишається у верхньому сегменті масового одягу, але деякі з останніх моделей заслуговують уваги.

North Face

Знайти класну верхній одяг так само складно, як і витримати інтерв’ю Тома Круза Опрі Вінфрі. Давайте будемо чесні: кому в цьому світі може знадобитися Gore-Tex, крім жителів Аляски?

North Face бере два важливих компоненти, властивих, наприклад, марку Patаgonia, – це культовий брендинг і майстерня техніка виконання – і з’єднує їх з чимось абсолютно новим – з розслабленим спортивним стилем. Але на відміну від Patagonia час North Face поки не настав. Це відмінний шанс для тих, хто хоче бути в авангарді моди.

Велика частина колекції North Face – верхній одяг, але також можна знайти кілька цікавих моделей для повсякденної шкарпетки, серед яких футболки з колор-блоками, джемпери з латками на рукавах, нейлонові кепки. Коли речі від Supreme and Palace стають дуже затребуваними (читай: розпроданими), любителям вуличної моди доводиться шукати одяг у інших брендів – North Face готовий відповісти на зростаючий попит.

Серед інших ключових моделей бренду триколірні дощовики і крута колекція парок, які дозволяють виживати в страшні морози, не жертвуючи стилем.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here