Захід серед інших відвідали голова наглядової ради, президент банку уралсиб євген коган і максим галкін, популярний телеведучий і шоумен, який став обличчям нової рекламної кампанії банку уралсиб.

Місце для проведення клієнтського заходу цього року було вибрано не випадково. “центр мистецтв. Москва ” – це виставка приватних колекцій, які ніколи раніше не показувалися широкій публіці. У дванадцяти залах розмістилося більше трьохсот експонатів, включаючи колекцію ікон, полотна великих представників російської живописної школи: і.шишкін, і. Айвазовський, в. Васнецов, к. Брюллов, і. Левітан, а. Куїнджі. Особливість центру в тому, що тут академічне мистецтво показується з використанням інноваційних технологій із застосуванням освітлення, звуку, голограми.

Підготовкою вистави у форматі імерсивного спектаклю (коли глядача намагаються «занурити» в розгортається дію) займався режисер і хореограф сергій землянський. Він і його трупа представили гостям вечора перформанс під назвою “суть речей«, обігравши історію створення та концепції експонатів виставки” центру мистецтв. Москва».

По завершенні виставки-перформансу клієнтів уралсиб private bank чекав ще один сюрприз – »концерт для голограми з оркестром №1″. Голографічне шоу являло собою варіації на тему знаменитих балетних постановок із застосуванням технології голограми. Як відзначають гості заходу, проекції провідних артистів російського балету практично неможливо було відрізнити від живих людей. Під час вистави танцюристи керували стихіями, перетворюючись на птахів і в кінці розчинилися в повітрі. Супроводжував шоу перший симфонічний оркестр під управлінням диригента і композитора сергія желудкова, який створив кілька творів спеціально для голографічного шоу.

Завершився вечір вечерею та неформальним спілкуванням гостей. «ми завжди намагаємося здивувати своїх клієнтів-зазначає керівник департаменту по роботі із заможними сім’ями анастасія агафонова. – у команди уралсиб private bank є чудова традиція-в кінці року зустрічатися зі своїми клієнтами в неформальній творчій обстановці. Ми її обов’язково будемо продовжувати. Оскільки є речі, які постійні і незмінні протягом всієї історії уралсіб private bank. Це увага до запитів і потреб клієнтів, а також довірчі відносини. Довіра клієнтів – найцінніший актив уралсиб private bank. Заходи, подібні до того, що ми провели, якраз і працюють на зміцнення довіри і лояльності клієнтів».