У вас багато фоток і мало фоловерів? Тоді наш гід по просуванню в Instagram для вас.

Instagram – немов манна з небес, в ньому величезна кількість добре одягнених чоловіків, від яких можна дізнатися про секрети модного образу, і рецепти страв з авокадо. Що робити, якщо ви хочете побачити свої фото серед зазначених хештегом #элита_мужской_моды? Навіщо потрібна мода, якщо її ніхто не бачить?

Якщо світ Инстаграма ще не вражений вашим бездоганним стилем, нічого страшного. Ми знайшли двох найстильніших чоловіків Инстаграма – вони поділяться своїми секретами хороших знімків і придбання великої кількості фоловерів.

Без метушні, без викрутасів, #безфильтров.

Зміст

  • 1 Показуйте свої щоденні образи
  • 2 Локейшн, локейшн, локейшн
  • 3 Використовуйте свої можливості
  • 4 Правильне просування

Показуйте свої щоденні образи

Основний принцип будь-якого фотоблога: #образ_дня – це знімок, на якому люди дізнаються, що ви а) прямуєте моді і б) ви така ж людина, як і вони. Якщо це #образ_дня, то фотографії повинні з’являтися в блозі щодня.

Моті Анкарі, нью-йоркський блогер і журналіст, у #образов_дня якого вже шестизначне число передплатників, радить: «Викладайте стільки своїх модних луків, скільки хочете, інакше люди просто про вас забудуть».

Але це зовсім не означає, що вам слід викладати в Instagram першу-ліпшу річ зі свого гардероба. Особливо якщо ви хочете поставити під фото хештег, з яким і так вже є 100 мільйонів постів.

Метью Зорпас, автор блогу The Gentleman з такою ж вражаючою армією шанувальників, каже: «Що стосується кольорів, то яскраві більше привертають увагу і запам’ятовуються». Зорпас зробив фото в яскраво-жовтому пальті Berluti під час Паризького Тижня Моди, яке справило фурор в Мережі і набрало понад двох тисяч лайків.

Rain rain go away. Getting ready for @berluti #pfw

Фото опубліковано Matthew Zorpas (@matthewzorpas) 22 Січ 2016 о 7:19 PST

Анкарі ж віддає перевагу більш утилітарний підхід. Дивно, але самі прості образи працюють краще всього. Чорна шкіряна куртка, майка, поєднання чорних джинсів з білими кедами.

Такий успіх пояснюється тим, що приблизно 99 відсотків чоловічого населення можуть приміряти цей образ на себе і повторити його. Близько 68 відсотків користувачів Instagram – жінки, чоловіки в ньому складають меншість. Вони відчувають себе залученими, якщо їм пропонуються образи, які вони можуть відтворити самостійно.

Слідуйте простому правилу Анкарі: «Якщо образ вам йде, а одяг сидить добре, це обов’язково помітять. Я завжди звертаюся до кравця, щоб внести істотні або незначні зміни в одяг, щоб вона сиділа краще». А під час підгонки можна зробити чудові фото з хештегом #за_сценой.

This time last year @jennyalbright ? Фото опубліковано Moti Ankari (@themetroman) Травень 11 2016 о 9:15 PDT

Локейшн, локейшн, локейшн

Простіше всього сфотографуватися у власному дворі, але так може зробити кожен. Анкарі каже: «Проста біла стіна може бути розташовані де завгодно. Якщо ви відвідуєте якісь пам’ятки, має сенс сфотографуватися на їх фоні. Фото на тлі Міланського Собору збере багато лайків, адже у багатьох людей є такий же знімок».

Красиві місця також допомагають набувати нових послідовників. Вони роблять блог різноманітним і підтримують інтерес до нього. Помічайте красиві місця поруч і завжди в цей момент думайте про своєму блозі. Збираєтеся в похід? Прихопіть з собою окуляри Ray-Ban і куртку Barbour, сфотографуйтеся так, щоб за вами була мальовнича панорама, і сотні лайків вам гарантовані.

Taking over NewYork for @montblanc 110th anniversary. Don’t miss this special story coming up on the blog tonight! ph. @skinnywashere #montblanc110 #ForThePioneer #ad

Фото опубліковано Matthew Zorpas (@matthewzorpas) Квітень 9 2016 в 2:15 PDT

Використовуйте свої можливості

Не секрет, що більшість найпопулярніших блогів в Instagram належать людям, для яких фотографія – це професія. Навіть найкращий модний образ буде провальним, якщо фото нечітке або несфокусированное. Поекспериментуйте з налаштуваннями і добийтеся того, щоб кожен знімок був чітким і яскравим.

Використовуйте спеціальні програми, наприклад, VSCO (Android і IOS) і Afterlight, які надають більше можливостей для редагування, ніж стандартний додаток Instagram. А щоб фотографії виділялися на загальному фоні, можна додати фільтр Mayfair.

Метью Зорпас радить: «Будьте послідовні у виборі стилю, кольору і фільтрів ваших фото. Пробуйте різні фільтри, але вибирайте ті, які роблять ваші фото особливо виграшними. За багато років я переконався, що натуральні знімки – мій головний союзник, але інтереси і переваги можуть змінюватися, тому важливо бути в курсі останніх тенденцій».

Анкарі також радить не зловживати фільтрами. Фото може вийти дуже контрастним або насиченим. Замість цього можна пограти яскравістю і контрастністю, щоб фото вийшло таким же крутим, як ваш модний образ.

the End. Closing #MFW with @fendi . What a week! Off to Paris tomorrow morning! Фото опубліковано Matthew Zorpas (@matthewzorpas) Чер 20 2016 о 8:56 PDT

Правильне просування

Оскільки 83 відсотки фото в Instagram супроводжуються хэштегами, ваші власні опису знімків можуть просто потонути в загальному морі. Так бути не повинно. Хештегі не накладають жодних зобов’язань, але правильний вибір заголовків може забезпечити хорошу аудиторію.

Пара мають сенс хэштегов – це нормально, а от більша кількість краще залишити супер-зірок. Будьте адекватним не привласнюйте своїм фото більше трьох хэштегов.

Анкарі радить: «Краще, щоб п’ять осіб лайкнули ваше фото і потім поверталися до вашої сторінці, ніж 50 осіб, які лайкнули фото і більше не прийшли до вас ніколи».

Створюйте хештегі, які описують те, що є на фото. Якщо знімок зроблений в Нью-Йорку, то так і напишіть #NewYorkCity, і вас обов’язково помітять.

Made it to Times Square in between shows yesterday with my Aussie pal @isnathan | wearing @brunellocucinelli #NYFWM

Фото опубліковано Moti Ankari (@themetroman) 2 Лют 2016 о 6:04 PST